بازدید وزارتی از روند اجرای برنامه سلامت گوش و شنوایی در استان مرکزی

۲۲ مهر ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۷ کد : ۴۶۷۳۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۵۲
در بازدیدی که توسط رئیس اداره سلامت گوش و شنوایی وزارت بهداشت و تیم همراه انجام شد روند اجرای برنامه سلامت گوش و شنوایی در حوزه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک پایش و ارزیابی شد.
بازدید وزارتی از روند اجرای برنامه سلامت گوش و شنوایی در استان مرکزی

در این پایش که با همراهی رئیس گروه پیشگیری و کنترل بیماری‌های غیرواگیر معاونت انجام شد نحوه اجرای برنامه و فرایندهای مرتبط در مجتمع بیمارستانی امیرالمومنین(ع)، بیمارستان سینا رضایی آشتیانی و ستاد معاونت مورد بررسی قرار گرفت.
دکتر محمودیان، با ابراز رضایت از امکانات و زیرساخت موجود در مراکز درمانی استان مرکزی هدف از ارائه خدمات غربالگری شنوایی را کاهش بار بیماری و پیشگیری از آن عنوان و بر اجرای همه اقدامات پیشگیرانه و برنامه های آموزشی در این راستا تاکید کرد.
در ادامه دکتر محمودیان با حضور در معاونت بهداشت به تبیین برنامه سلامت گوش و لزوم برنامه ریزی در جهت استفاده از همه پتانسیل های موجود پرداخت.
در این جلسه دکتر اردلان زیلابی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک در خصوص توانمندی های دانشگاه و چالش های پیش رو توضیحاتی ارائه و مدیران گروه های حاضر در جلسه نیز در زمینه چالش های اجرای برنامه مواردی مطرح و پیشنهاداتی در جهت اجرای بهینه برنامه ارائه شد.

کلیدواژه‌ها: سلامت گوش و شنوایی رئیس اداره سلامت گوش و شنوایی برنامه سلامت گوش استان مرکزی رئیس گروه پیشگیری و کنترل بیماری‌های غیرواگیر


نظر شما :